עופר סהר

שם: עופר סהר  גיל: 36  סטטוס: נשוי + 4

עופר

 

 

 

 

 

לאחר סיום עבודתי במקום עבודה, ומתוך רצון למצוא תחום עיסוק חדש לעתיד, חיפשתי ללמוד תכנות למובייל. היו בפני מספר מקומות ללמוד ובחרתי לצערי במכללת נס, בקורס היקר ביותר, מתוך מחשבה שהיותר יקר הוא יותר טוב, ושמדובר על חברה רצינית, שתיתן לי סיוע במציאת עבודה בתחום, כמו שהבטיחו, מה שהתברר לי כאחיזת עיניים.

כשהתחלתי ללמוד אנדרואיד במכללה הסתבר שהלימוד כלל תלמידים מכל הבא ליד, כנראה שכל מי ששילם התקבל, בעלי רקע וחסרי רקע. הכיתה התפצלה בתוך תחום הכיתה, והתחיל בלגן. הלימוד היה חסר לימוד רקע כראוי להבנת החומר לחסרי רקע, כשבפירוש נאמר שהלימוד מתאים לחסרי רקע, מצד שני התחילה בעלי הרקע להתלונן, והמורה התחיל לרוץ בחומר. כשהתלונות הועברו להנהלת נס, ניסו להתמודד ע"י מתן שיעורי תגבור לנזקקים שעזרו ללמוד את הרקע בלבד בצורה מצומצמת.

הבטיחו לקבוצה שלא להגיע לשיעורי HTML  והם ינתנו במהלך שנה ע"י מכללת נס. הבטחה שלא התקיימה. התחושה הייתה שמי שהגיע לקורס HTML  בניגוד להמלצת הנהלת נס, הרוויח. ומי שהקשיב להנהלת נס – הפסיד. כשהגעתי לקורס אייפון גיליתי שנוכחים רק מספר בודדים מהקורס של האנדרואיד, היה לי מאוד מתסכל, כבר מההתחלה התחלתי ברגל שמאל, ומכל שיעור הרגשתי שחסר לי ידע רב בלימוד רקע. ניסיתי בכל זאת להשקיע וללמוד, רכשתי מקינטוש והתאמצתי. לאחר פיגור של שני שיעורים עקב תאונת אופנוע בדרך לשיעור, הרגשתי שחסר לי חומר רב, התייאשתי והפסקתי להגיע לשיעורים. אף אחד מנס לא הרים טלפון והתעניין מדוע איני מגיע, מה קרה? את מי זה מעניין? את הכסף הם כבר קיבלו.

לאחר כמה שבועות, שלחו לי תעודת גמר לאנדרואיד, נייר יקר שעלה לי 15000 שקל. בגדול- אני מאוכזב, ללמוד הרבה לא הצלחתי למרות שהשקעתי, נס לא הביאו לי תמורה לכספי, ההבטחות שהבטיחו הסתברו כדמיונות, לצערי אני לא ממליץ ללמוד שם.

עופר סער

כתיבת תגובה